۱۳۹۵/۱۰/۰۸ ۱۶:۱۵:۴۲ - تعداد دفعات بازديد : ۱۷۱۶

اطلاعیه شماره ۳ شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان

پیرو اطلاعیه های قبلی شورا؛به اطلاع کلیه زائرین پذیرفته شده می رساند مدارک لازم جهت تشکیل پرونده به شرح ذیل می باشد:۱-اصل گذرنامه با اعتبار حداقل۶ ماه از تاریخ اعزام (زائرین مذکر دارای معافیت تحصیلی طبق ضوابط مشخص شده در دفترچه راهنما زائر اقدام نمایند) ۲-دو قطعه عکس ۳*۲ترجیحا مشابه عکس گذرنامه برای هر نفر۳-گواهی اشتغال به تحصیل یا کپی کارت دانشجوئی با اعتبار کافی-برای کارمندان و اساتید محترم کپی حکم کارگزینی .۴-اصل شناسنامه و عقدنامه جهت رویت (ویژه متقاضیان اعزام به صورت متاهلی(۵-فرم تعهدنامه محضری وِیژه افراد مذکری که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند(با توجه به بازه زمانی اعزام). تحویل مدارک: از شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ لغایت ۱۴:۰۰ می باشد.


مطالب مرتبط :
ارسال نظرات کاربر :
* نام و نام خانوادگي :
* پست الكترونيك :
*نظر شما :
نظرات کاربران :
  علی عسگری : اگر امکان دارد سایت عتبات دانشجویان همیشه باز وثبت نام دانشجویان ازاد واعزام انها هرماه باشد.