آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۲۵آذر / لبیک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ ۱۴:۱۱:۲۴

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به منظور ارتباط با دانشگاهیان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز در شبکه های اجتماعی مختلف حضور دارد و همراه علاقمندان و دوستداران زیارت می باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،بیژن لطفی؛مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:دانشگاهیان متقاضی زیارت عمره و عتبات می توانند آخرين و جديدترين اخبار،مطالب،عکسها و آموزش‌هاي مورد نياز اين سفرهای معنوي را از سایت لبیک و دیگر صفحات ستاد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دریافت کنند.

لطفی در خصوص ارتباط زیارت و فضای مجازی، اظهار کرد: فضای مجازی یکی از بهترین ظرفیت‌ها و فرصت ها برای ترویج فرهنگ زیارت است و باید با استفاده از این فرصت، تهدیدهای مجازی را تبدیل به فرصت کنیم.

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:جوانان و دانشجویان در فضاهای مجازی مختلف حضور دارند که می توان از این قابلیت برای فرهنگ‌سازی مقوله زیارت و اثرات معنوی آن به خوبی استفاده کرد.

وی افزود:باتوجه به اهمیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به منظور ارتباط با دانشگاهیان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز در شبکه های اجتماعی مختلف حضور دارد و همراه علاقمندان و دوستداران زیارت می باشد.

لطفی گفت: علاوه بر سایت لبیک که مرجع اخبار و محتوای مرتبط با عمره و عتبات دانشگاهیان است،ستاد در آپارات،اینستاگرام و تلگرام صفحاتی دارد که تولیدات تصویری ستاد،آثار ادبی و هنری زائرین دانشگاهی، تصاویر ویژه از حضور دانشجویان در اماکن زیارتی و ناب ترین تصاویر با کیفیت از اماکن زیارتی و حرمین مقدس را در آن ها منتشر می کند.

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: ثبت نام عتبات دانشگاهیان از روز شنبه 25آذر در سایت لبیک انجام خواهد شد که علاقمندان می توانند توسط رایانه و همچنین تلفن های همراه به راحتی در سامانه ثبت نام کنند.

شبکه اینترنتی لبیک در آپارات

تولیدات تصویری ستاد به صورت فیلم در شبکه تلویزیونی زمزم در آپارات قرار داده شده که می توانید از این لینک وارد صفحه ستاد دراین شبکه شوید.

کانال لبیک در تلگرام

با توجه به رشد و نفوذ شبکه اجتماعی تلگرام و به منظور ارتباط با زائرین، کانالی راه اندازی شده که اخبار و عکس های مرتبط با عمره و عتبات دانشگاهیان در آن ارسال می شود که از این لینک می توانید وارد آن شوید.

صفحه لبیک در اینستاگرام

همچنین در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکس ها و تصاویر ویژه از حضور دانشجویان در اماکن زیارتی قرار داده شده که از لینک زیر می توانید وارد آن شوید.

در ویدئو زیر می توانید گزارش یکسال گذشته اعزام دانشگاهیان به عتبات را مشاهده کنید:

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  ثریا نجفی :

با عرض سلام. در سفر عتبات آیا میشه از افراد خانواده با شرط پرداخت هزینه ایشان. همراه آورد؟

  لبیک : باسلام خیر .فقط متاهلین می توانند با همسر و فرزند ثبت نام کنند