رئیس ستاد از ارائه خدمات به زائرین دانشگاهی در کربلا بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ ۱۲:۰۷:۵۹

روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد از محل اسکان زائرین دانشگاهی در کربلای معلی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد از محل اسکان زائرین دانشگاهی در کربلای معلی بازدید کردند.

بنابراین گزارش، مسئولین ستاد از تمام طبقات،برخی اتاق ها،نمازخانه و رستوران هتل جابر بازدید به عمل آوردند تا از نزدیک شاهد چگونگی ارائه خدمات به زائرین دانشگاهی باشند.

در این بازدید که نژاد صاحبی؛ مدیر ایرانی هتل آنها را همراهی می کرد؛ رضا همدانی؛نماینده ستاد در عراق ضمن ارائه گزارشی از روند خدمت رسانی به زائرین دانشگاهی، از خدمات هتل جابر در این دوره ابراز رضایت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد نیز ضمن ابراز رضایت کامل از امکانات، پذیرایی و بهداشت هتل بر خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائرین دانشگاهی تاکید کرد و آن را امری مهم قلمداد نمود. مسئولین هتل هم جهت همکاری بیشترشان در دوره های بعدی قول مساعد دادند.

ارسال نظر