کارگاه سبک زندگی با حضور مشاور حوزه علمیه در اردوی پس از سفر عتبات برگزار شد

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ ۱۱:۴۸:۴۸

در اردوی پس از سفر عتبات دانشگاهیان در قم، کارگاه مسائل خانواده با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جواد فدایی؛ مشاور حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،همزمان با هفدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، درخواست کاروان های اعزام شده برای گرفتن نوبت اعزام به قم ، شدت گرفته است .

بنابراین گزارش، در شامگاه چهارشنبه هفته گذشته 19 مهرماه 2کاروان از دختران دانشجو از استان های قزوین و مرکزی وارد شهر قم شده و در اولین شب اقامتشان در قم ، به زیارت حضرت معصومه(س) رفتند . صبح روز 5 شنبه زائران در کلاس مهدویت شناسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین نصراصفهانی شرکت و بعد از آن ،ستاد را جهت بازدید از بیت حضرت معصومه(س) و امام خمینی(ره) در شهر قم ترک نمودند .

بعد از ظهر همان روز کلاسی تحت عنوان مسائل خانواده به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جواد فدایی؛ مشاور حوزه علمیه برگزار شد .پس از برگزاری کلاس، دانشگاهیان جهت برگزاری نماز جماعت و دعای پر فیض کمیل به کوه خضر نبی(طبق روایات محل عبادت حضرت خضر بوده است) رفتند . در همین زمان کاروان دیگری متشکل از اساتید دانشگاه تهران وارد شهر قم شدند و بلافاصله در بدو ورود جهت زیارت و دعای کمیل به حرم مطهر رفته و پس از پایان برنامه هر سه کاروان به ستاد بازگشتند .

صبح روز جمعه ، قبل از اذان صبح ، هر 3 کاروان برای اقامه نماز صبح در مسجد جمکران و قرائت دعای ندبه از ستاد خارج شدند.سپس دانشگاهیان پس ازمختصری استراحت، جهت زیارت وداع با حضرت معصومه (سلام الله علیها) به حرم مطهر رفته و پس از زیارت و صرف ناهار، آماده ترک شهر قم و بازگشت به شهرشان شدند .

در پایان به رسم یادبود از سفرشان به شهر قم و این اردوی زیارتی،هدایایی از سوی ستاد عتبات و عمره دانشگاهیان به زائرین تقدیم شد.

ارسال نظر