ورود کاروان های دانشگاهی به نجف اشرف ادامه دارد

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ ۱۰:۰۱:۳۵

روز گذشته کاروان دانشگاهیان استان های بوشهر و تهران وارد نجف اشرف شدند و مورد استقبال عوامل و نماینده ستاد در نجف قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،روز گذشته کاروان دانشگاهیان استان های بوشهر و تهران وارد نجف اشرف شدند و مورد استقبال عوامل و نماینده ستاد در نجف قرار گرفتند.

حاجی علی اکبری؛نماینده ستاد در نجف اشرف در خصوص برنامه های زائرین، توضیحاتی به زائرین ارائه داده و با اشاره به اینکه هتل های دانشگاهی از امتیاز نزدیکی به حرم برخوردار هستند، افزود: سعی ستاد بر این بوده که زائرین دانشگاهی در هتل هایی که در شأن دانشگاهیان هست مستقر شوند که این هتل نیز از بهترین هتل های نجف محسوب می شود.علاوه بر آن نزدیکی به حرم مطهر نیز از دیگر مزیتهای هتل مدینه العطا محسوب می شود.

هتل ضفاف النجف نیز که به تازگی در اختیار دانشگاهیان قرار داده شده است نیز روز گذشته پذیرای کاروانی از دانشگاهیان استان بوشهر بود.زائرین دانشگاهی این کاروان ها بعد از استقرار در هتل،برای زیارت اول و شرکت در نماز جماعت به سوی حرم مطهر علوی حرکت نمودند.

کاروان های مذکور عصر روز گذشته برای زیارت دوره ویژه راهی مقام صفای صفای یمانی شدند و در برنامه روایتگری که بعثه مقام معظم رهبری تدارک دیده بود شرکت کرده و سپس راهی بیت حضرت امام خمینی (ره) در نجف شدند.

ارسال نظر