استقبال از کاروان های دانشگاهی در بدو ورود به کربلای معلی

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ ۰۹:۳۴:۵۳

کاروان های دانشگاهی بعد از سه روز زیارت در نجف و یا بعد از یک روز زیارت کاظمین و سامرا، راهی کربلای معلی می شوند که در بدو ورود، در هتل های محل اسکان مورد استقبال رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کشور عراق قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی، کاروان های دانشگاهی بعد از سه روز زیارت در نجف و یا بعد از یک روز زیارت کاظمین و سامرا، راهی کربلای معلی می شوند که در بدو ورود، در هتل های محل اسکان مورد استقبال رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کشور عراق قرار می گیرند.

در این مراسم ، همدانی با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای دانشگاهیان اعزامی از زیارت اول، زیارت حر بن ریاحی، همایش احلی من العسل و وداع برای دانشگاهیان گفت: از مدت سه روزه حضور در کربلای معلی بهترین بهره برداری را داشته باشید و کمتر مشغول به فضای مجازی باشید.

براساس این گزارش، در این مراسم صاحبی؛مدیر ثابت ایرانی هتل جابر نیز نکاتی درخصوص بهره برداری بهتر دانشگاهیان از خدمات هتل، نکات ایمنی و بهداشتی لازم برای اقامت هرچه بهتر در کربلای معلی را برای دانشگاهیان تشریح می کند.

در ادامه گزارش تصویری مراسم استقبال از کاروان های دانشگاهی استان های سیستان و بلوچستان و قزوین را مشاهده می کنید:

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  فاطمه :

سلام شمامیدونین هزینه کاروان ۱۹مهر چقدر است؟؟

  لبیک : باسلام هزینه نهایی در پروفایل شما در سایت لبیک درج می گردد