جشن عید ولایت در هتل دانشجویی نجف اشرف برگزار شد

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ ۱۱:۲۲:۱۸

جشن عید سعید غدیر خم روز گذشته در هتل دانشجویی مدینه العطا با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و باحضور نمایندگان ستاد و زائرین دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،جشن عید سعید غدیر خم روز گذشته با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و باحضور نمایندگان ستاد و زائرین دانشگاهی در هتل دانشجویی مدینه العطا برگزار شد.

این مراسم با حضور دانشجویان حاضر در نجف اشرف و در هتل محل اقامت آنها برگزار گردید. در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد. سپس حجت الاسلام و المسلمین مدرسی به ذکر مناقب امیرالمومنین علی(ع) و اهمیت روز غدیر پرداخت.

وی جایگاه عید غدیر خم در آیات و روایات شیعه را بسیار مهم و مورد توجه ائمه هدی دانست و در این خصوص احادیثی از امام رضا (ع) بیان نمود.

درادامه سمنانی؛ذاکر اهل بیت به مداحی و قرائت اشعاری متناسب با این عید بزرگ پرداخت. در ادامه یکی دانشجویان نیز اشعاری در مدح مولای متقیان قرائت کرد.

در پایان این برنامه بین دانشجویان حاضر در مراسم که مزین به نام علی یا فاطمه بودند قرعه کشی انجام شد و به برگزیدگان سه روز اقامت در مشهد مقدس اهدا گردید.

ارسال نظر