در اولین احلی من العسل دوره هفدهم بیان شد؛
حُسن عاقبت بخیری سنگ تمام گذاشتن در راه ولایت است

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ ۱۴:۳۲:۴۶

اولین همایش احلی من العسل هفدهمین دوره زیارت عتبات عالیات دانشگاهیان با حضور کاروانهای دانشگاهی و با سخنرانی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ستاد از کربلای معلی ، اولین همایش احلی من العسل هفدهمین دوره زیارت عتبات عالیات دانشگاهیان با حضور کاروانهای دانشگاهی و با سخنرانی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق برگزار شد.

در این مراسم که از همایش های حین سفر کاروانهای دانشگاهی محسوب می شود، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با بیان اینکه ورود به کربلا شیرین است و خروج از کربلا باید شیرین تر باشد افزودند که در روایت معروف «ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة» که در عرش نوشته شده است آنچه مهم است اینست که ما برای نجات یافتن باید سوار کشتی امام حسین (علیه السلام) شویم.

ایشان با اشاره به جایگاه و ارزش زیارت سیدالشهدا (علیه السلام)افزود : باید به این فکر کنیم که از این سفر چه چیز می خواهیم برداشت کنیم و بدانیم که بهترین چیز در زندگی عاقبت بخیری است.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق در ادامه با بیان روایت «القلب حَرَمُ الله فلا تُسکِن حَرَمَ الله غیرَ الله » گفت: اگر در حرم رفتید و قلب ودلتان با امام حسین (علیه السلام) بود معلوم می شود پیمانه تان را پر کرده اید.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در پایان حُسن عاقبت بخیری را ، سنگ تمام گذاشتن در راه ولایت برشمرد.

در ادامه این مراسم دو تن از دانشجویان به سخنرانی پرداختند و دو هدیه گرانبها را از دستان حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی به عنوان هدیه دریافت کردند.

برنامه دیگر این مراسم روایت احلی من العسل بود که توسط حجت الاسلام والمسلمین آل علی؛ راوی بعثه مقام معظم رهبری اجرا شد که مانند همیشه این بخش از برنامه صحن دیدگان همه را بارانی کرد و فضایی زیبا و معنوی بوجود آورد.

در پایان هدایایی به رسم یادبود توسط حجت الاسلام والمسلمین بهجتی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در شهرمقدس کربلا به همه زائران دانشگاهی حاضر تقدیم شد.

ارسال نظر