مراسم انعقاد تفاهم نامه ستاد با بانک ملت ویژه وام عتبات دانشگاهیان برگزار می گردد

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ ۱۵:۲۳:۰۲

مراسم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه فی مابین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،بانک ملت و سازمان حج و زیارت برگزار خواهد شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،بیژن لطفی؛ مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:مراسم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه فی مابین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،بانک ملت و سازمان حج و زیارت برگزار خواهد شد.

لطفی گفت:در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حمید محمدی؛ رئیس سازمان حج و زیارت و دکتر هادی اخلاقی؛ مدیرعامل بانک ملت حضور خواهند داشت.

وی افزود:موضوع این مراسم، تامین و اعطاء تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان خواهد بود و بعد از برگزاری این مراسم شرایط کامل در خصوص اعطاء وام به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

لطفی ادامه داد: بعد از انعقاد تفاهم نامه دستورالعمل وام به شعب بانک ملت در سراسر کشور ارسال خواهد شد و از آن پس دانشگاهیان می توانند برای دریافت وام به یکی از شعب بانک مراجعه کنند.

اخبار و اطلاعیه های بعدی سایت لبیک را در خصوص زمان و شرایط دریافت وام دنبال کنید.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  فخرالدین محبی :

باسلام، بنده با دانشگاه محل تحصیل تماس گرفتم و عنوان کردم که بانک رفاه دانشگاه ما کجاست اعلام کردند ما هم نمیدونیم و اظهار بیاطلاعی کردن

  لبیک : باسلام دانشگاه های وزارت علوم صندوق رفاه دارند
  مهسا.ک :

باسلام خسته نباشید.ببخشید با توجه به اینکه من 18 مرداد تاریخ اعزامم هستش و پیامک اومده تا 18 مرداد هزینه باید واریز شود دقیقا من تا کی مهلت دارم.؟؟

  لبیک : باسلام هزینه را تا 18 واریز کنید
  مهرناز شمس پور :

سلام خسته نباشید من جز ذخایر 27 مرداد بودم اطلاعات کاروان و ارسال پیام به مدیر کاروان برام اومد ولی وقتی که مدارکمو تحویل ستاد دادم روز بعدش از صفحه من این اطلاعات برداشته شد. یعنی سفر من لغو شده؟ و اینکه گفتید هزینه سفر روی پروفایل زده شده ولی برای من نزده

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  فاطمه :

سلام. امروز برای دخواست وام عتبات دانشجویی به بانک ملت رفتم گفتن مشخصاتتون که وارد میکنیم. نشون نمیده اسمتون نمیاد. من چجوری وام بگیرم؟درحالی که ثبت نامم نهایی شده تاریخ سفرم مشخص شده

  لبیک : باسلام منتظر اطلاع رسانی ستاد باشید
  فاطمه.پ :

سلام و خسته نباشید.در چه زمانی وام واریز میشه.قبل از سفر ؟چون برای دانشجو پرداخت نقدی این مول مشکل

  لبیک : باسلام در مورد وام به زودی اطلاع رسانی میکنیم
  زینب :

سلام.من ذخیره ۱۲ شهریور هستم.چند روز پیش پیامک دادند که می تونم با کاروان ۱۷ مرداد بعنوان زایر اصلی مشرف بشوم.اما بنا به دلایلی نتوانستم.ایا این امکان وجود دارد که همان ۱۲ شهریور بعنوان زایر اصلی مشرف شوم.

  لبیک : باسلام بله
  مصطفی :

سلام هزینه سفر چقدره؟در حد همون یک و صد و یک و ششصده؟؟؟

  لبیک : باسلام حدود قیمت این است و قیمت نهایی در پروفایل زائرین هست
  fazeli :

سلام مجدد. ممنون از راهنمایی هاتون. بنده هزینه رو واریز کردم. بعد ازاین باید چه کاری انجام بدم؟ مدارکی که در صفحه واریز خواسته شده بود مثل گذرنامه و قطعات عکس دراختیار عتباته، باید خودم به کارگزار دفتر پرواز برسونم یا عتبات این کارو انجام میده؟

  لبیک : باسلام خیر مدارک را ستاد به آژانس زیارتی تحویل و برای ویزا اقدام خواهد کرد
  یداله عزتی :

با سلام بنده از زائرین اصلی 2 شهریور ماه می باشم با توجه به همزمانی عروسی برادرزنم آیا امکان تغییر اعزام به تاریخ بعدی وجود دارد لطفا بنده را راهنمایی نمایید.

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  زینب د :

سلام ..من جز ذخیره ها هستم ثبت نامم نهایی کردم و به گرفتن ویزا اقدام کردم تا امروز ویزا بدست من هنوز نرسیده درصورتیکه پیام دادن تا چهار مرداد باید مدارک رو به ستاد برسونم آیا امکانش هست تا چند روز دیگر هم تحویل بدم وچون من از ذخیره ها هستم امکانش هست که اعزام میشوم چون تاحالآ پیامی برای واریز هزینه برای من ارسال نشده

  لبیک : باسلام به محض دریافت گذرنامه آن را تحویل دهید
  رضا :

سلام ببخشید برای تحویل فرم محضر و تأییدیه تحصیلی میشه شنبه هفتم مرداد بیام ستاد ؟؟ و اینکه من و دوستم زائر ذخیره هستیم من میتونم به جای دوستم مدارکش رو بیارم مانعی نیس؟ و برای اینکه با هم اعزام بشیم درخواست هم کاروانی شدن باید بدیم؟

  لبیک : باسلام بله /برای تحویل مدارک و هم کاروانی شدن می توانید مراجعه و درخواست دهید
  ژاله خالقی :

من متقاضی وام بودم حالا پیامکی امده ک هزینه سفرروبحساب بریزید,میشه راهنمایی کنید

  لبیک : باسلام در زمان مقرر باید هزینه سفر را واریز کنید و بعد برای وام اقدام کنید
  fazeli :

سلام. خدا قوت. برای بنده که ذخیره بودم چند روز پیش اطلاعات کاروان تو پروفایلم درج شد و طبق فرمودهٔ شما در پاسخ به دیگر دوستان، تصور کردم نهایی شدم و برای تحویل مدارک اقدام کردم، وقتی به دفتر عتبات تهران مراجعه کردم گفتن تا زمانی که پیامک واریز هزینه برام نیاد نهایی نشدم، الان پیامک اومده اما من هنوز شک دارم نهایی شدم یا نه؟ اگر پولو واریز کنم و نهایتا هم ذخیره بمونم و خدایی نکرده اعزام نشم، تکلیف هزینه ای که ریختم به حساب عتبات چی میشه؟؟

  لبیک : باسلام هزینه را واریز کنید.شما اعزام خواهید شد