همه کاروان های عتبات دانشگاهیان،روحانی دانشگاهی دارد

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۳:۵۷:۵۶

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تخصص، دانشگاهی بودن و ارتباط با دانشجو در انتخاب روحانی کاروان های دانشگاهی برای ما حائز اهمیت است .


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادی؛معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص نحوه انتخاب روحانیون کاروان های عتبات دانشگاهیان گفت:تخصص، دانشگاهی بودن و ارتباط با دانشجو در انتخاب روحانی کاروان های دانشگاهی برای ما حائز اهمیت است .

منصورآبادی درباره شرایط روحانیونی که با کاروان های ستاد اعزام می شوند،گفت:روحانیونی که از طریق ستاد و با کاروان های دانشگاهی به عتبات اعزام می شوند باید دارای پرونده و کدشناسایی در بعثه مقام معظم رهبری باشند،3 بار به عتبات یا عمره اعزام شده باشند،ارتباط با دانشجو و دانشگاه داشته باشند و از اساتید دانشگاه،مبلغین و معاونین نهاد باشند.به طور کلی تخصص و دانشگاهی بودن و ارتباط با دانشجو در انتخاب روحانی برای ما حائز اهمیت است .

وی در زمینه نظرسنجی در مورد روحانیون نیز گفت:بعد از سفر در مورد نحوه عملکرد روحانیون در طول سفر نظر سنجی داریم و بعضا با زائرین تماس هم گرفته ایم که نتایج این نظرسنجی ها در اعزام های بعدی ستاد قطعا موثر خواهد بود.

معاون فرهنگی ستاد در خصوص معینه و انتخاب آن هم گفت: معینه ویژه کاروان دختران مجرد است که بیش از 21 نفر از آنها را دختران تشکیل می دهند.معینه باید همسر روحانی و دارای پرونده و کدشناسایی در بعثه مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود:در دوره شانزدهم از بین روحانیون 2 استاد با تخصص مشاوره به نجف و کربلا اعزام کردیم که به زوج های دانشجو مشاوره می دادند.در ارزیابی ها تخصص روحانیون را بررسی و در ایام اعزام از قابلیت آنها استفاده می کنیم.

گفتنی است،هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از15 مرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  کبری جنگی :

متشکرم از زحمات شما واین طرح عالی