برنده سفر رایگان طرح دعوت اعلام شد/ ۸۳۶۸نفر با دعوت شما ثبت نام کردند

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۳:۲۷:۱۱

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن بیان استقبال دانشگاهیان از طرح "دعوت" از قرعه کشی این طرح و معرفی نفر برگزیده خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، بیژن لطفی؛ مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ستاد در راستای ترویج فرهنگ زیارت در بین دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره اقدام به برگزاری طرح دعوت نمود.

لطفی گفت: در این طرح به ثبت نام کنندگان در عتبات دانشگاهیان لینکی داده می شد که با ارسال آن به دانشگاهی دیگر و ثبت نام آن فرد از طریق این لینک، ‌شخص ارسال کننده، امتیاز دریافت می کرد و در نهایت بین شرکت کنندگان در این طرح قرعه کشی شد و به نفر برگزیده، یک سفر رایگان به عتبات تعلق گرفت.

وی ادامه داد: 4 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در عتبات دانشگاهیان در طرح دعوت شرکت نمودند و لینک ثبت نام را برای دیگر دانشگاهیان ارسال و 8368 نفر جدید، با لینک های ارسالی آنان ثبت نام کردند.

لطفی گفت: برای قرعه کشی، به صورت سامانه ای به همه دعوت کننده ها در ازای هر نفر دعوت شده یک کد اختصاصی داده شد و به روش عدد به عدد یک کد چهاررقمی استخراج شد. هر کس تعداد بیشتری از افراد را به ثبت نام دعوت کرده بود احتمال بالاتری در پذیرفته شدن در قرعه کشی داشت ولی همه شرکت کنندگان طرح با داشتن حتی یک نفر دعوت شده نیز در فهرست قرعه کشی قرارداده شدند.

وی ادامه داد: قرعه کشی طرح دعوت صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رییس و معاونین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار شد و علی رمضانی؛ دانشجوی دانشگاه امیرکبیر تهران برنده این طرح اعلام شد .

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: این فرد از ثبت نام کنندگان در این دوره است که به صورت متاهلی ثبت نام و در قرعه کشی هم انتخاب نشده بود؛ اما امروز برنده باسعادت طرح دعوت اعلام شد که در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت رایگان به عتبات عالیات اعزام خواهد شد.

در زیر می توانید ویدئوی قرعه کشی را ببینید.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  عطا :

با سلام اعزام دانشجویان به سرزمین وحی وجود ندارد

  لبیک : باسلام هنوز عمره راه اندازی نشده است و بازگشایی مجدد آن به چگونگی برگزاری مراسم حج بستگی دارد
  ایرج فروغیان :

باتشکر