اطلاعیه شماره(۱) ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان هرمزگان

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۰:۵۸:۰۷

ضمن عرض تبریک به آن دسته از دانشگاهیانی که در قرعه­ کشی موفق شده ­اند، خواهشمند است حتماً به مطالب توجه کافی و وافی داشته باشید.

زائر گرامی با سلام

ضمن عرض تبریک به آن دسته از دانشگاهیانی که در قرعه­ کشی موفق شده ­اند، خواهشمند است حتماً به مطالب ذیل توجه کافی و وافی داشته باشید:

۱ـ هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام نهایی در سایت و ارائه مدارک به آدرس: بندرعباس ـ بلوار شهید چمران ـ جنب استانداری قدیم ـ دانشگاه علوم پزشکی ـ طبقه اول دفتر نهاد رهبری، اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارسال مدارک و یا عدم پاسخگوئی، افراد ذخیره جایگزین می­گردند .

۲ـ دانشگاهیانی که نامشان به عنوان ذخیره می­باشد نیز حتماً باید تکمیل مدارک نمایند .

3ـ ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما دقت نمائید که مدارک و پرداخت هزینه سفر حتماً باید نهایتاً ۲۰ روز مانده به سفر تکمیل و پرداخت گردد .

4ـ دقت شود تاریخ اعتبار گذرنامه حتماً باید حداقل تا ۶ ماه پس از موعد سفر باشد .

5ـ در صورتی که تمایل به انصراف از سفر دارید علاوه بر انصراف در سایت ثبت نام، حتماً با شماره ­های اعلام شده تماس و اطلاع رسانی نمائید .

6ـ هزینه سفر دائماً به روز می­شود و ممکن است برای هر کاوران متفاوت باشد، لذا میزان هزینه خود را در سایت پس از ثبت نام نهایی و در قسمت پرداخت می­توانید مشاهده نمائید .

7ـ جهت دریافت وام پس از ثبت نام نهایی و در صورتی که تمایل خود را جهت اخذ وام در سایت در زمان ثبت نام اعلام نموده باشید، کافی است به هر شعبه از بانک ملت در کشور مراجعه و با ارائه کد ملی اقدام نمائید .

آدرس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان هرمزگان به شرح ذیل می­باشد:

بندرعباس ـ بلوار شهید چمران ـ جنب استانداری قدیم ـ دانشگاه علوم پزشکی ـ طبقه اول -دفتر نهاد رهبری

شماره تماس: ۰۷۶۳۳۳۳۶۰۰۷ ـ ۰۹۱۷۳۳۹۶۹۹۶

ارسال نظر