زائرین کاروان عتبات دانشجویی از تهران، میهمان ستاد در قم شدند

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ۱۵:۴۷:۵۴

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان میزبان کاروان دانشگاهی از استان تهران به مدیریت سیدضیاءالدین قدسی پور در شهر مقدس قم بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان آخر هفته جاری میزبان یک کاروان دانشگاهی از استان تهران به مدیریت سیدضیاءالدین قدسی پور در شهر مقدس قم بود.

این کاروان روز پنج شنبه 22 تیر ماه به شهر مقدس قم وارد شد و به صورت دسته جمعی جهت زیارت به حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) مشرف شدند.

زائرین دانشجو عصر روز پنج شنبه در جلسه قم شناسی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجفی شرکت و در ادامه در گلزار شهدای قم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. سپس نماز مغرب و عشاء را در حرم مطهر به جا آورده و در مراسم پرفیض دعای کمیل شرکت نمودند.

اعضای این کاروان دانشجویی،صبح روز جمعه جهت شرکت در دعای ندبه به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند و از بیت النور و منزل امام خمینی(ره) نیز بازدید کردند.پایان بخش این اردوی زیارتی،زیارت مجدد حرم حضرت معصومه(س) بود.

گفتنی است؛اردوی زیارتی قم-جمکران برنامه بعد از سفر عتبات دانشگاهیان است که با توجه به تقاضای بالای کاروان ها برای شرکت در این اردو، به تدریج در حال انجامست.

در این خبر گزارش تصویری از کاروان های دانشجویی که 15 تیر از البرز و 22 تیر ماه از تهران به شهر مقدس قم اعزام شدند را می توانید مشاهده کنید.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  ن :

اقای مدیر پس چرا ما که دو سال پیش رفتیم کربلا کاروان ما مارو نبردن قم... ؟؟؟ ماهم خیلی دلمون میخوادش

  لبیک : باسلام باید از طریق مدیر کاروان خود پیگیری کنید