۹۶۱۴۷ نفر در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان ثبت نام کردند/اعلام نتایج۲۵تیرماه

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ۱۳:۳۴:۱۰

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از پایان ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک خبر داد و گفت:۹۶۱۴۷ نفر برای اعزام این دوره ثبت نام کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات از 10 تیر ماه در سایت لبیک آغاز شد و تا ساعت 12 امروز 24 تیر ماه ادامه یافت و در این مدت96147 نفر برای اعزام این دوره ثبت نام کردند.

فقیهی ضمن ابراز خشنودی از استقبال بی نظیر دانشگاهیان از هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت:خداوند متعال را شاکریم که با استقبال بی نظیر قشر دانشگاهی کشور روبرو شدیم که این نشان از علاقمندی جوانان به دین و اهل بیت(علیهم السلام)است.ایام ثبت نام این دوره همزمان با امتحانات و تعطیلی دانشگاه ها مواجه بود اما امروز تا آخرین ساعات همچنان ثبت نام در سایت انجام می شد.

وی افزود: شعار ستاد این است که کیفیت را فدای کمیت نکنیم و از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین دانشگاهی استفاده کنیم بنابراین از میان کل ثبت نام کنندگان قرعه کشی صورت خواهد گرفت و 14 هزار نفر در بازه زمانی سه ماهه به عتبات اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: قرعه کشی امروز (24 تیر ماه) به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و نتایج نهایی روز یک شنبه 25 تیرماه از سایت لبیک وارسال پیامک به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

فقیهی ادامه داد: بیشترین گروه ثبت نام کنندگان با دانشجویان متاهل 50% و بعد به پسران 17% و دختران دانشجو 16% اختصاص دارد و باقی ثبت نام کنندگان را کارمندان و اساتید دانشگاه ها تشکیل می دهند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: در این دوره بیش از 14 هزار نفر از دانشگاهیان کشور از 15 مرداد به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

فقیهی ضمن تبریک به دانشگاهیانی که در این دوره انتخاب خواهند شد، گفت:پیشاپیش به دانشگاهیانی که در قرعه کشی انتخاب می شوند، تبریک عرض می کنم و کسانی که در این دوره انتخاب نشده اند نیز می توانند در دوره های بعد مجددا ثبت نام و به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی افزود:دانشجویانی که در قرعه کشی به صورت نفرات اصلی و ذخیره معرفی می شوند، باید بعد از اعلام نتایج، ثبت نام خود را در سایت لبیک نهایی کنند، چون عدم ثبت نام نهایی به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

گفتنی است،۵گروه دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان پسر مجرد، دانشجویان دختر مجرد و کارمندان دانشگاه ها به عتبات اعزام می شوند.

شایان ذکر است؛ برای پذیرفته نشدگان مسابقه ای در نظر گرفته شده است که با شرکت در آن می توانند شانس دوباره ای برای اعزام به عتبات عالیات کسب کنند.به برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه سهمیه عتبات اعطا می شود که جزئیات آن فردا از سایت لبیک و کانال تلگرامی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  زائر جامانده :

سلام بر دعوت شدگان سلام بر لبیک گویان سلام بر یاقوتهای سرخ بهشتی که تا چند روز دیگر دوباره گرد هم می ایند و دور تا دور سرچشمه شان می جوشندو طواف عشق می کنند. از همه بزرگان و پاکانی که پذیرفته شدند برای زیارت التماس دعا دارم که بی نهایت محتاجم و بی قرار.به آقا و سید بزرگوارم سلام برسانید و بکویید آقا چرا طلبیدی و دلم را لرزاندی و مرا کامل به سویت نخواندی بگویید سرگشته و حیران و غافل ماندم از لبیک گفتن، و این نه به رضا بلکه با اکراه بود. دوستان بنده در قرعه کشی پذیرفته شدم، اماانصراف دادم و این سقر اسمانی قسمت نشد، گویا شایسته این زیارت نبوده ام، چشمانم شایستگی دیدن بهشت بر جای مانده بر زمین را نداشت که اگر شایسته بود زمین به آسمان و آسمان به زمین می افتاد سعادت زیارت نصیبم میشد. از همگی التماس دعای بسیار دارم قدر خود را بدانید و به خود ببالید سفرتان به سلامت گرد پایتان توتیای چشمانم باد دعوت شدگان به بهشت

  مارال :

سلام اسم من توی دخیره در اومده.برای دریافت گدرنامه هم اقدام کردم .باید مدارک رو یرای دانشگاه پست کنم ؟چه مدارکی؟باید برای دریافت وام هم اقدام کنم ؟

  لبیک : باسلام مدارکی که لازم است در دفترچه راهنما قید شده است آنها را به دفتر ستاد در استان تحصیل خود تحویل دهید
  اقایی :

سلام سولی که دارم هزینه سفر را باید زمان ثبت نام نهایی باید پرداخت کرد؟

  لبیک : باسلام خیر زمان لازم برای واریز هزینه به زائرین داده می شود
  هادی حجتی پور :

با سلام تاریخ استغال به تحصیل تا کی باید باشد ؟

  لبیک : باسلام در ترم جاری حداقل باید اشتغال به تحصیل داشته باشید
  فائزه هدایتی :

با سلام ضمن عرض تشکر از خدای متعال و شما بنده ساکن خرمشهر هستم و برای من بهتر است که با کاروان های زمینی اعزام شوم اما چون محل تحصیلم استان گلستان است فقط نوع کاروان هوایی بین گزینه ها بود. با توجه به تفاوت مقدار هزینه های دو نوع کاروان و نیز شرکت در جلسات کاروان ها لطفا همکاری و راهنمایی بفرمایید که میتوان کاروان زمینی را انتخاب کنم/.؟

  لبیک : باسلام با دو استان باید هماهنگی کنید اگر ظرفیت داشتند جابجا کنید
  سجاد :

با سلام خدمت دوستان عزیز //در جواب دوستانی که ناراحت هستند که اسمشون در نیومده ناراحت هستند//منم 4 سال لیسانس ثبتنام کردم اسمم در نیومد الان ترم دوم فوق الیسانس باز دوباره ثبتنام کردم خوشبختانه اسمم در اومد/منم تا بحال لیاقتش رو نداشتم نرفته بودم//نا امید نشید //انشاالله که اسم شماها هم سال های اتی در میاد //التماس دعا

  امیرناموری :

با سلام هزینه سفر تا حدودی چقدر میشود؟

  لبیک : باسلام سفر زمینی حدود 1 میلیون و 100 و هوایی 1 میلیون و 700
  امیرناموری :

با سلام باید مدارکو تو استان تحصیل خود بدیم یا میشه تو استانی ک زندگی میکنم مدارک رو تحویل بدم؟

  لبیک : باسلام مدارک را به استان تحصیل خود تحویل دهید
  نرگس :

سلام خسته نباشید دوست من در قرعه کشی برنده شده حالا میخواد انصراف بده میشه من بجای دوستم برم؟

  لبیک : باسلام خیر از ذخیره ها جایگزین می شود
  سمانه یزدانی :

اونایی که ذخیره ثبتنام کردن کی مشخص میشه که میرن؟

  لبیک : باسلام شما ثبت نام را تکمیل کنید و مدارک را در موعد مقرر تحویل دهید
  عزت السادات حیدری :

باسلام اسم من به عنوان ذخیره شده است مدارک تاکی وقت داره تحویل بدیم

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود ثبت نام کنید
  محمودرضا بهرامی :

کربلا,کربلا ما داریم میاییم

  ن. تنه ور :

اللهم ارزقنی حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام ...

  مرضیه جهان پناه :

متاسفانه اسم من در نیومد، من از دوره کارشناسی دارم اسم مینویسم الان ده ساله....از انتظار مردم، خدایا چرا اخه؟ چرا نصیبم نمیشه، من هرسال میام و این صفحه رو میبینم و اشک میریزم.

  مهدی :

قسمت نشد.

  یا زینب ادرکنی :

در بین چهارده هزار زائر این دوره اسمم در نیومد، اصلا فکرش رو هم نمیکردم در قرعه کشی اسمم در نیاد تاحالا کربلا نرفتم برای ما زیارت نرفته ها هم دعا کنید اگه قسمت میشد امسال برای اولین بار مشرف میشدم که نشد پیشنهاد میکنم برای ما زیارت اولی های مجرد (دانشجو ، استاد) درصد بیشتری در قرعه کشی اختصاص بدهید عدالت نیست بعضی ها چند بار بروند زیارت و بعضی ها در طول عمر حتی یکبار نروند

  حامد خدامی :

سلام بار سوم ثبت نام میکنم چرا پس اسمم در نمیاد.اصلا دانشگا فنی و حرفه ای که ما باشیم قرعه کشی میشه

  لبیک : باسلام قرعه کشی از بین کلیه ثبت نام کنندگان از هر دانشگاهی که باشند انجام می شود
  Ftemeh tork :

سلام.ببخشید زائرین ذخیره هم حتما اعزام می شوند؟

  لبیک : باسلام ذخیره ها در صورت انصراف نفرات اصلی اعزام می شوند در هر شکل شما اگر مراحل ثبت نام را کامل کنید و مدارک را زودتر تحویل دهید شانس بیشتری در اعزام خواهید داشت. در دوره های قبل تعداد زیادی از ذخیره ها اعزام شدند.
  مشتاق کربلا :

نصیب من نشد.. خیلی دلم میخاست... کاش تو این فرصت دوباره نصیبم شه...

  مهران :

سلام.اسم من‌ به عنوان‌ زائر ذخیره در اومده.بعد از نهایی کردن ثبت نام .چقد احتمال داره برم؟؟قطعیه یا هنوزم کامل مشخص نیس رفتنم؟؟

  لبیک : باسلام تمامی مراحل را مانند زائرین اصلی انجام و مدارک را تحویل دهید
  ن :

سلام نتایج طرح دعوت چی ؟

  لبیک : باسلام نتیجه این طرح متعاقبا اعلام می شود
  رضا احمدوند :

باسلام...چرا انقدر ظرفیت کم هستش و ظرفیت رو زیاد نمیکنید.....عمره که کنسل شده اقلا مثل پارسال ظرفیت رو دوباره زیاد کنید خواهشا

  لبیک : باسلام به دلیل آنگه اعزام ها با کیفیت انجام شود ظرفیت افزایش ندارد
  عاطفه قائمس :

یا امام حسین یعنی مافقراروهم میطلبی آقاجون

  پیمان :

با سلام ببخشید من و پسر عمویم هر دو دانشجوییم و ثبتنام کردیم و هر دو با عنوان زائر ذخیره پذیرفته شده ایم اما با تاریخ اعزام متفاوت ؛ امکان داره که درخواست بدیم برای با هم اعزام شدن و هم کاروانی شدن ؟

  لبیک : باسلام اگر هر دو در یک استان تحصیل می کنید درخواست هم کاروانی شدن دهید
  اا :

با عرض سلام خوش به حال اونایی که کربلایی بشند و کربلایی بمانند با پابوس آقا بروند و تا لحظه مرگ رهرو را آقا بمانند ، هرکدام که خونید و کربلایی شدید التماس دعا دعای ما پیاده ها هم بکنید که اگه قسمت نشد با پای زمینی بیاییم با پای دل بریم زیارت آقا

  حمید بهرامی :

با سلام، کسانی که از حج جا مانده اند و در آن زمان مجرد بوده اند، در صورت ادامه داشتن حج و متاهل شدن آن شخص آیا سهمیه ای هم برای همسر اختصاص می یابد؟

  لبیک : باسلام در صورت راه اندازی عمره در این زمینه هم اطلاع رسانی می کنیم
  حسن. م :

ان شاء الله که کربلایی بمانیم.