سفير ايران در كشور عراق خبرداد؛
زمينه تعداد و زمان حضور بيشتر زايرين در سامرا را آماده مي‌كنيم

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ۰۹:۵۱:۵۴

سفير ايران در كشور عراق با تشكر از فعاليت‌هاي بعثه مقام معظم رهبري گفت: زمينه تعداد و زمان حضور بيشتر زايرين در سامرا آماده مي‌شود.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از بغداد، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسؤول بعثه مقام معظم رهبري در عراق، روز گذشته پس از بازديد از بعثه رهبري در كاظمين با ايرج مسجدي سفير جمهوري اسلامي ايران در عراق ديدار و گفت‌وگو كرد.
مسجدي،سفیر ایران در عراق، در اين ديدار از زحمات و فعاليت هاي زياد بعثه مقام معظم رهبري قدرداني و با اشاره به اهميت فوق العاده بحث زائر در عراق اظهار داشت: در ديدار هاي با مسؤولان سازمان حج و زيارت و همچنين حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر؛ نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت بر لزوم مديريت و نظم دهي كامل و جامع به برنامه هاي زائران اشاره شد.

سفير ايران در عراق ادامه داد: مسأله بعدي لزوم افزايش تعداد روزهاي اقامت زائران در كاظمين و سامراء است كه اميدواريم اين مسأله با همكاري مسؤولان كشور عراق و همچنين سازمان حج وزيارت ايران به نتيجه برسد چراكه زيارت اين چهار امام از شيريني و حلاوت خاصي برخوردار است ولي وقتي زائر قرارباشد در يك روز همه زيارت ها را پشت سر هم انجام دهد خسته شده و بهره كافي را نمي‌برد.

وي در پايان با تأكيد بر اينكه سفارت ايران در عراق همراه با همگام با بعثه رهبري آماده خدمت رساني به زائران است، يادآور شد: ما با جلساتي كه خواهيم داشت مي توانيم زمينه را براي استفاده هرچه بيشتر و بهتر زائران از اين سفر معنوي آماده كنيم.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  حسن. م :

اگر این اتفاق زیبا بیافتد خیلی عالی می شود. خدا به همه شما اجرا جزیل عنایت فرماید ان شاء الله