آغازی ساده و با برکت برای زوج های دانشجو با سفر به کربلا/تصاویر

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ ۱۰:۵۸:۴۷

همزمان با ایام ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، بسیاری از زوج های دانشجو قصد می کنند که به جای برگزاری مراسم عروسی، زندگی مشترک خود را با زیارت اباعبدا..الحسین(ع)آغاز کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همزمان با ایام ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، بسیاری از زوج های دانشجو قصد می کنند که به جای برگزاری مراسم عروسی، زندگی مشترک خود را با زیارت اباعبدا..الحسین(ع)آغاز کنند .

اين زوج ها زندگي خود را با برگزاري يك مراسم ساده با اقتداء به ائمه اطهار (ع) و فارغ از تجملات و هزينه هاي سنگين آغاز وهزينه عروسي خود را صرف هزينه سفر به عتبات عاليات می کنند. همین طور زوج های جوانی هستند که اولین سفر متاهلی خود را زیارت به عتبات عالیات قرار می دهند.

مقام معظم رهبری در مورد سادگی در برگزاری مراسم ازدواج می فرمایند:«در همه امور زندگیتان سادگی را رعایت کنید.اولش هم از همین مراسم ازدواج است،از این جا شروع می شود.اگر ساده برگزار کردید،قدم بعدی اش هم ساده می شود.»

انتخاب زیارت به عنوان سرآغاز زندگی مشترک جوانان دانشجو هم تکلفات جشن های پرزرق و برق ازدواج را ندارد و هم آغازی ساده و بابرکت برای زوج های دانشجوست.بر اساس روایات، خداوند به زائر امام حسین (علیه السلام) مباهات مى كند. استجابت دعا در تحت قبّۀ او و برکات مادی و معنوی،دنیوی و اخروی از آثار زیارت اوست.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در آستانه هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان،پیشاپیش به دانشجویانی که با سفر به عتبات عالیات،زندگی مشترک خود را آغاز می کنند تبریک عرض نموده و برای زوج های دانشجو آرزوی خوشبختی دارد.

در زیر می توانید عکس هایی از زوج های دانشجو در شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان را ملاحظه کنید:

ارسال نظر