لینک اختصاصی ثبت نام را برای دوستانتان ارسال کنید و امتیاز بگیرید

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ ۰۹:۱۱:۱۰

از میان دانشگاهیانی که در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند و لینک ثبت نام را برای دوستان دانشگاهی خود ارسال کنند قرعه کشی انجام و یک نفر به صورت رایگان راهی عتبات عالیات خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،از میان دانشگاهیانی که در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند و لینک ثبت نام را برای دوستان دانشگاهی خود ارسال کنند قرعه کشی انجام و یک نفر به صورت رایگان راهی عتبات عالیات خواهد شد.

بنابر این گزارش،به ثبت نام کنندگان در عتبات دانشگاهیان لینکی داده می شود که می توانند در صفحات اجتماعی و ایمیل دوستان شان را به ثبت نام عتبات دانشگاهیان دعوت کنند.

بعد از اینکه دوستانشان وارد این صفحه شدند و در عتبات ثبت نام کردند، به دعوت کننده امتیازی اختصاص داده می شود و آنها هم می توانند دوستان دیگرشان را به این صفحه دعوت کنند.

به این ترتیب هر نفری که توسط آن لینک ثبت نام کند امتیازها جمع می شود و هر چه امتیاز بالاتر رود احتمال برنده شدن در قرعه کشی یک سفر رایگان به عتبات عالیات بیشتر خواهد شد.

مهلت نام نویسی در عتبات دانشگاهیان و شرکت در این طرح تا 22 تیر می باشد و همزمان با قرعه کشی عتبات،این طرح نیز قرعه کشی و برنده آن اعلام می شود.

گفتنی است؛ نوبت اول این طرح، طرح عیدانه و زیارت نیابتی لبیک بود که در فروردین ماه سال جاری انجام شد و برنده آن در این دوره به صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف خواهد شد.

برای وارد شدن به صفحه ثبت نام لبیک کلیک کنید و برای مشاهده امتیاز خود از اینجا وارد شوید.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  الناز :

سلام میخواستم اسم پسرم رو هم بنویسم ولی نمیدونم چجوری میشه راهنمایی کنید؟

  لبیک : باسلام به صورت متاهلی ثبت نام کنید و مشخصات فرزند را اضافه کنید