زائران دانشگاهی ۷ شب در شهرهای مقدس عراق اقامت دارند

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ ۱۵:۴۳:۱۹

محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:طول اقامت زائرین دانشگاهی در شهرهای مقدس کشور عراق هفت شب می باشد.


محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با لبیک در خصوص مدت زمان اقامت دانشگاهیان در عراق گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده زائرین سه شب در نجف اشرف،سه شب در کربلای معلی و یک شب هم در کاظمین اقامت خواهند داشت.

زارع گفت:طول مدت سفرهای هوایی یک هفته و در سفرهای زمینی حدود 9 روز (به نسبت دوری و نزدیکی به مرز) است که در هر دو صورت زائرین یک هفته در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت.

وی افزود:زائرین دانشگاهی به شهرهای مقدس نجف اشرف،کربلای معلی و کاظمین مشرف می شوند. زیارت سامراء نیز با تصمیم سازمان حج و زیارت است و اگر شرایط فراهم باشد، دانشگاهیان تمامی کاروان ها به این شهر مقدس هم اعزام می شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص تفاوت پرواز به بغداد و نجف نیز گفت:پروازهای هوایی بخشی به مقصد نجف و بخشی بغداد خواهد بود که پروازهای بغداد ابتدا به کاظمین، کربلا و بعد به نجف اعزام می شوند و پروازهای نجف، ابتدا نجف، کربلا و سپس به کاظمین مشرف می شوند. گروه های زمینی هم ابتدا به نجف اشرف و سپس کربلای معلی و بعد هم به کاظمین اعزام می شوند نکته قابل توجه آن است که تمامی گروه های دختران به صورت هوایی اعزام خواهند شد فقط در چند استان مرزی به طور محدود کاروان زمینی برای دختران داریم.

گفتنی است؛اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در هفدهمین دوره از مرداد ماه آغاز و تا آبان ماه ادامه خواهد یافت.

شایان ذکر است،ثبت نام دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات از 10 تیرماه در سایت لبیک آغاز شده است و تا 22 تیرماه در در سایتwww.labbayk.ir ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  نسرین :

باعرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم اعزام دانشجویانی که اسمشون بصورت دخیره بیرون اومده در چه تاریخی قطعی میشود؟

  لبیک : باسلام ذخیره ها در صورت انصراف نفرات اصلی اعزام می شوند در هر شکل شما اگر مراحل ثبت نام را کامل کنید و مدارک را زودتر تحویل دهید شانس بیشتری در اعزام خواهید داشت. در دوره های قبل تعداد زیادی از ذخیره ها اعزام شدند.
  رضا :

سلام - آیا تغییر اعزام زائران زمینی به هوایی وجود دارد؟؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  معصومه :

باعرض و ادب و سلام اعزام دختران در کدام استانها به صورت زمینی هست

  لبیک : باسلام فقط استان های مرزی