اپلیکیشن "لبیک" را دانلود کنید و از آخرین اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ ۱۵:۲۷:۴۰

اپلیکیشن اندرویدی "لبیک" با امکانات متنوع و بخش های مختلف توسط رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،همزمان با آغاز ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، اپلیکیشن موبایلی لبیک با قابلیت های متنوعتوسط رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد.

اپلیکیشن کاربردی "لبیک" برای کاربران سرویس های وب است که با استفاده از آن می توانند از بخش های متنوعی از جمله اخبار،مسابقه،تصاویر،صوتی،تصویری و سرگرمی بر روی دستگاه اندرویدی خود بهره مند شوند.

براساس این گزارش، کاربران می توانند برای دسترسی به محتواها، اخبار و ارتباط آسان تر با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از این نرم افزار استفاده کنند.همچنین در آینده نزدیک زائران دانشگاهی می توانند از طریق این نرم افزار تصاویر و فیلم های کاروانی خود را ارسال و با دیگر اعضای کاروان خود به اشتراک بگذراند.

گفتنی است، نسخهIOS این نرم افزار طی ماههای آینده آماده سازی خواهد شد.

رونمایی از این اپلیکیشن همزمان با آغاز ثبت نام هفدهمین دوره از عتبات دانشگاهیان آغاز شده است تا ثبت نام کنندگان با این نرم افزار بیشتر آشنا شوند.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید.

http://media.labbayk.ir/index.php/service/getApp

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  بهروز ولندیاری :

سلام علیکم با عرض اداب و احترام خدمت شما مسولین محترم همچنین ضمن عرض خسته نباشید وخدا قوت خدمت شما بنده حقیر یه خواهش دارم وان این است لطفا هرچه سریعتر دستورالعمل وام رابه بانک ملت ابلاغ فرماید تاهزینه سفر نیز فراهم گردد باتشکر فراوان وسپاس

  لبیک : باسلام ستاد در حال پیگیری است و به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد
  مرصاد قاسمی :

استفاده کردیم.بسیار عالی اجرکم عندالله

  مهدی غریبی :

باسلام واقعا فکرخوبیه برای آگاهی وبا اعتقاد کردن دانشجویان جوان