در شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات:
آخرین کاروان دانشگاهیان استان کرمان به مقصد بغداد اعزام شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۰۹:۴۶:۵۱

شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان استان کرمان به عتبات عالیات با برگشت آخرین کاروان اعزامی، شنبه ۹ اردیبهشت به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومي دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي كرمان،آخرین کاروان عتبات عالیات دانشگاهیان استان کرمان شنبه 2 اریبهشت ماه ساعت 15 به عتبات عالیات اعزام شد.

منصور شکوری در این باره گفت:این کاروان متشکل از 38 نفر دانشگاهیان متاهل از فرودگاه کرمان به مقصد فرودگاه بغداد اعزام گشت. وی افزود : حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد حسینی نسب به عنوان روحانی و مسعود اسدی به عنوان مدیر این کاروان را همراهی می کنند.

مدیر اجرایی شورای عمره وعتبات دانشگاهیان استان کرمان ادامه داد: باز گشت این کاروان پس از یک هفته از فرودگاه نجف خواهد بود. وی افزود: در این دوره از اعزام 5 کاروان از دانشجویان دختر و 3 کاروان متشکل از دانشجویان متاهل، پسران، اساتید و کارکنان دانشگاه به عتبات عالیات اعزام شدند.

شکوری تعداد زائرین هر کاروان را 38 نفر عنوان داشت و گفت: اعزامهای این دوره از 2 بهمن سال 95 آغاز و نهم اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد.

وی اظهار داشت: این اعزام ها به همت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي كرمان برنامه ریزی و انجام شده است.

وی در رابطه با دوره بعدی اعزامهای دانشجویی اظهار داشت: احتمالا دوره هفدهم اعزام دانشگاهیان استان به عتبات عالیات از شهریور ماه آغاز خواهد شد. علاقه مندان می توانند اخبار این دوره را از سایت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان به ادرسkmu.nahad.irپیگیری کنند.

ارسال نظر