۳۰بهمن /همایش عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی برگزار می گردد

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۱:۳۸:۴۵


به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی،همایش عمومی قبل از سفر عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی ۳۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی،همایش عمومی قبل از سفر عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

این همایش ساعت 14 روز شنبه مورخ 30 بهمن ماه در دانشگاه فردوسی مشهد و در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی برگزار خواهد شد. همه زائرین اصلی و ذخیره تمامی تاریخ های اعزامی در این همایش حضور خواهند داشت

برنامه های همایش شامل سخنرانی مسئولین کشوری ستاد، پاسخ به سوالات زائرین، معرفی مدیران و روحانیون کاروان ها و اهداء بسته های فرهنگی خواهد بود.

نقشه دانشگاه فردوسی و نیز محل برگزاری همایش در تصویر زیر مشخص شده است:

آن دسته از زائرینی که بدون خودرو وارد دانشگاه می شوند می توانند از سرویس های داخل دانشگاه که به طور مجزا برای آقایان و بانوان در مسیر مشخص شده حرکت می کنند استفاده نمایند. لازم به ذکر است استفاده از این سرویس ها رایگان می باشد. ایستگاه های این اتوبوس ها با علامتی که در راهنمای نقشه فوق آورده شده مشخص شده اند.

ضمنا افرادی که با خودروی شخصی به دانشگاه وارد می شوند لازم است طبق مسیر مشخص شده به سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی مراجعه نمایند.

توصیه می شود زائرین محترم قبل از ورود به دانشگاه نحوه ورود خود را به دانشگاه انتخاب نمایند. درب شمالی (سمت چپ تصویر و حاشیه بلوار وکیل آباد) امکان ورود با خودرو وجود ندارد. ولی درب شرقی ( بالای تصویر و ابتدای بلوار شهید کلانتری) و درب غربی (پایین تصویر و حاشیه بلوار باهنر) امکان ورود خودرو وجود دارد.

زائرین محترمی که از درب شمالی (به صورت پیاده) وارد دانشگاه می شوند باید مسیر مستقیم را تا میدان علوم به صورت پیاده طی نموده و در ایستگاه اتوبوس میدان علوم از سرویس های داخل دانشگاه استفاده نمایند. پس از آن در ایستگاه دانشکده کشاورزی پیاده شوند.

برای مشاهده تصویر به صورت بزرگتر می توانید در مرورگر Firefox بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه View Image را انتخاب نمایید.
zaer.um.ac.ir

ارسال نظر