برگزاری جلسه فرهنگي ستاد با مسئولين حج و زيارت استان فارس

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۱۰:۲۶:۰۴

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه مسئولین ستاد با عليرضا زينلي؛ رئيس سازمان حج و زيارت استان فارس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه مسئولین ستاد با عليرضا زينلي؛ رئيس سازمان حج و زيارت استان فارس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین شريفاني رئیس شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان فارس ضمن ارائه توضيحاتي در خصوص عتبات دانشگاهيان و ارائه گزارشی از روند ثبت نام و اعزام دانشگاهیان استان فارس به عتبات عالیات از تاثیر این حرکت عظیم فرهنگی بر جوانان گفت.

در ادامه عليرضا زينلي رئيس سازمان حج و زيارت استان فارس بر لزوم تشكيل اين جلسات و هم فكري مديران و مسئولين در راستاي اهداف فرهنگي بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد.

زینلی در خصوص طرح حرم تا حرم نیز گفت:مقرر كرده ايم كه در این دوره همه كاروان های عتبات از حرم حضرت شاهچراغ به كربلای معلی مشرف بشوند و این طرح تحت عنوان «حرم تا حرم» نامگذاری شده است.همچنین تصمیم داریم برنامه هاي پس از سفر عتبات را براي زائرين در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار کنیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فقيهي رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن با ارزش خواندن تشکیل این جلسات گفت: تشكيل اين جلسات بسیار ارزشمند و موثر است و ان شاءالله موجبات خير و برکت براي همه زائرين و به ويژه زائرين عتبات دانشگاهيان باشد.

فقیهی افزود:ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و دفتر استاني ستاد در استان فارس آمادگي هرگونه همكاري در زمينه اجرای برنامه هاي فرهنگي را با سازمان حج و زیارت استان فارس دارد.

در ادامه تعدادي از مديران نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل فرهنگی بيان كردند . اين جلسه با برنامه ريزي همايش زائرين دانشگاهي استان فارس پايان يافت.

گفتنی است همایش ویژه زائرین عتبات دانشگاهیان استان فارس عصر روز پنج شنبه 23 دی ماه از ساعت 14:00 در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار می گردد.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  اکرم محمدی :

سلام. چرا قیمت فیش عتبات کرمانشاه تغییر کرد دلیلش چیه؟؟؟؟؟ کمش کنید نو را به خدا

  لبیک : باسلام قیمت عتبات بر اساس نرخ ارز شناور حساب می شود و برای این تغییر یافته است