زائرین دانشگاهی استان فارس قبل از اعزام در همایش عتبات شرکت می کنند

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ۱۰:۱۷:۳۱

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان فارس گفت:همایش قبل از سفر عتبات، ویژه دانشگاهیان استان فارس،روز پنج شنبه۲۳دی ماه با حضور رئیس ستاد در دانشگاه شیراز برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین شریفانی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان فارس گفت:همایش منطقه ای مدیران عتبات استان های فارس،بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی استان فارس صبح روز پنج شنبه95/10/23 با حضور مسئولین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در تالار شهید چمران دانشگاه شیراز برگزار می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین شریفانی در خصوص همایش ویژه زائرین دانشگاهی نیز گفت:همایش قبل از سفر عتبات ویژه دانشگاهیان استان فارس، عصر روز پنج شنبه۲۳دی ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور و مسئولین ستاد ، علیرضا زینلی رئیس سازمان حج و زیارت استان فارس،مدیران،روحانیون و مسئولین استانی برگزار می شود.

وی افزود:این همایش از ساعت 14:00 الی 17:00 با حضور اساتید،دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها که در قرعه کشی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره استان انتخاب شده اند، در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان فارس گفت:سخنرانی با موضوع مسائل اجرایی و فرهنگی سفر عتبات، پخش کلیپ و قرعه کشی از میان حاضرین در جلسه،برپایی نمایشگاه عکس عتبات و دعوت از خادمین حرم حضرت احمدبن موسی(ع) و قرائت صلوات خاصه آن حضرت، از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

آدرس مکان برگزاری همایش دانشگاهیان استان فارس :دانشگاه شیراز- روبروی استخر -تالار فجر

ارسال نظر