همایش کارگزاران عتبات دانشگاهیان در ۹ منطقه استانی برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۱۲:۰۶:۵۷

با توجه به لزوم برنامه ریزی و هماهنگی کامل مسئولین و عوامل عتبات دانشگاهیان در سراسر کشور، هر ساله همایشی با حضور مسئولین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،مدیران،روحانیون و دست اندرکاران عتبات دانشگاهیان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،با توجه به لزوم برنامه ریزی و هماهنگی کامل مسئولین و عوامل عتبات دانشگاهیان در سراسر کشور، هر ساله همایشی با حضور مسئولین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،مدیران،روحانیون و دست اندرکاران عتبات دانشگاهیان برگزار می گردد.

در شانزدهمین دوره از عتبات دانشگاهیان، این همایش به صورت منطقه ای در 9 استان مازندران،فارس،تهران،خراسان رضوی،کرمانشاه،آذربایجان شرقی،اصفهان،کرمان و خوزستان برگزار خواهد شد که نوبت اول آن روز دوشنبه مورخ 95/10/20 با حضورعوامل محترم کاروان های عتبات دانشگاهیان اعم از مدیر،روحانی و مسئولین استان های گیلان،گلستان و مازندران در شهر ساری برگزار خواهد شد .

همچنین همایش ویژه دانشجویان استان مازندران که اولین همایش استانی قبل از سفر در دوره شانزدهم است، عصر روز دوشنبه 95/10/20 از ساعت 14:00 در ساری کیلومتر 18 جاده خزرآباد، تالار مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) برگزار می گردد.

در این برنامه در خصوص مسائل اجرایی و نحوه برگزاری شانزدهمین دوره از اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، نکاتی توسط مسئولین ستاد مطرح می شود.

گفتنی است، این همایش ها در پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت متمرکز و در دو نوبت در تهران برگزار شد؛اما در این دوره این همایش ها به صورت منطقه ای و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ،مسئولین ستاد در تهران و سایر استان ها برگزار خواهد گردید.

ارسال نظر