دیدار رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با سرپرست جدید سازمان حج و زیارت

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۳:۴۹:۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و معاونین ستاد با حمید محمدی سرپرست جدید سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و معاونین ستاد با حمید محمدی سرپرست جدید سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید سازمان حج و زیارت گفت: امیدواریم با توجه به سوابق و تجربيات ارزشمند جنابعالي و با استعانت از درگاه خداوند متعـال در ارائه خدمات به زائران بيت‌الله الحرام و عتبات عاليات موفق و مؤيد باشيد.

رئیس ستاد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بانک ملت در ارائه تسهیلات به زائرین دانشگاهی،مساعدت بیشتر این بانک را برای دوره بعدی اعزام دانشگاهیان به عتبات خواستار شد.

حمید محمدی؛ سرپرست سازمان حج و زیارت نیز گفت:امیدواریم مجموعه سازمان حج و زیارت در کنار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بتوانند خدمتگزار خوبی برای زائرین دانشگاهی باشند. زائرینی که در سن جوانی و با نشاط اعزام می شوند، طبیعتا زیارت متفاوتی خواهند داشت که در طول عمرشان ماندگار خواهد شد. اثرات سفرهای زیارتی عمره و عتبات را بر دانشگاهیان در نشریه زیبای زمزم مطالعه نموده ام و این نشان از اثرگذاری مقوله زیارت بر جوانان دانشگاهی دارد.

وی افزود:این قول را می دهیم که در این مسیر هر چه در توان داشته باشیم کوتاهی نخواهیم کرد. خدمت به زائرین عتبات عالیات نعمت بزرگی است که امیدواریم توفیق آن را داشته باشیم که بتوانیم کوچک تریم قدم را در راه خدمت به زائرین سیدالشهدا(ع) برداریم.


ارسال نظر

نظرات کاربران :

  اسحاق پ :

با سلام، اجازه خروج از کشور کی صادر میشه و چطور باید بفهمیم؟؟؟

  لبیک : باسلام مدارک را جهت صدور مجوز خروج از کشور آماده و تحویل دفتر ستاد دهید.هر وقت این مجوز آماده شد از طریق پیامک به اطلاع زائرین محترم خواهد رسید
  سوال مهم :

با سلام. تا چه موقع بعد از تایید ثبت نام می تونیم بدون جریمه از سفر انصراف بدیم؟؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  پیمان بهرامی سامانی :

sait baramon baraye sabt nahaii baz nmishe. dar sorati ke az daftare nahad rahbari dar ostan mtamas mabni bar sabte nahaii dar samane shode bod

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید