اطلاعیه ستاد عتبات دانشگاهیان استان خوزستان/ویژه زائرین اصلی و ذخیره

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۰۸:۱۰:۲۶

به اطلاع دانشگاهیان خوزستان که متقاضی تشرف به عتبات عالیات هستند می رساند پس از انجام قرعه کشی از طریق سایت لبیک در تاریخ ۷ دی ماه ۹۵ ، ۵۳۲ نفر از میان ۲۲۹۰ نفر از دانشگاهیان استان برای مشرف شدن به این سفر معنوی برگزیده شدند. 
به اطلاع تمامی دانشگاهیان استان خوزستان که متقاضی تشرف به عتبات عالیات هستند می رساند پس از انجام قرعه کشی از طریق سایت لبیک در تاریخ 7 دی ماه 95 ، 532 نفر از میان 2290 نفر از دانشگاهیان استان برای مشرف شدن به این سفر معنوی برگزیده شدند . لازم به ذکر است که قرعه کشی میان 933 نفر از متاهلین ، 516 نفر پسر دانشجو ، 332 نفر دختر مجرد دانشجو ، 175 نفر از اساتید و 334 نفر از کارکنان سراسر دانشگاه های استان خوزستان برگزار شد . 

تاریخ اعزام‌هایی که از طریق قرعه‌کشی مشخص شدند در جدول بالا آمده است . 

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان در قرعه کشی اعم از دانشجویان ، اساتید و کارکنان می رساند که می بابیست سریعا نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سایت www.labbayk.com اقدام کنند و پس از مطالعه دفترچه راهنما که در سایت قابل دسترسی است ، مدارک خود را تکمیل و به ستاد عتبات دانشگاهیان استان خوزستان واقع در دانشگاه شهید چمران – سازمان مرکزی – طبقه ی دوم - نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران تحویل دهند . 
مدارک مورد نیاز برای اعزام به عتبات دانشگاهیان عبارت است از: 
1) اصل گذرنامه (که حداقل 6 ماه پس از تاریخ اعزام اعتبار داشته باشد) برای هر نفر
2) اصل شناسنامه (کپی صفحه ی اول و دوم آن برای زائر اصلی و همسر) 
3) گواهی اشتغال به تدریس برای اساتید
4) گواهی اشتغال به کار برای کارکنان دانشگاه ها
5) گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان
6) پرینت ثبت نام نهایی
7) 2 قطعه عکس 4×3 مشابه گذرنامه (برای دو نفر)

لازم به ذکر است دانشجویان پسری که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند برای گرفتن مجوز خروج از کشور باید سریعا و تا قبل از تاریخ 15/10/95 نسبت به تحویل فرم تعهد نامه محضری و فرم اشتغال به تحصیل به ستاد عتبات دانشگاهیان اقدام نمایند و نیازی به تحویل سایر مدارک در حال حاضر نمی باشد . 
سایر پذیرفته شدگان در قرعه کشی اعم از دختران مجرد و پسرانی که کارت پایان خدمت یا معافیت دارند باید در اسرع وقت به دفاتر پلیس 10+ مراجعه نمایند و نسبت به تهیه گذرنامه خود اقدام کنند.این دسته از پذیرفته شدگان می بایست کلیه مدارک خود را حداکثر تا 20/10/95 تحویل ستاد عتبات دانشگاهیان نمایند . 
چنانچه نفرات اصلی نتوانند در موعد مقرر مدارک خود را تهیه و تحویل ستاد عتبات دانشگاهیان نمایند افراد ذخیره جایگزین نفرات اصلی خواهند شد.
تذکر : کلیه افرادی که به عنوان ذخیره برگزیده شده اند می بایست مانند نفرات اصلی کلیه روند اجرایی فوق را انجام دهند و مدارک خود را تحویل ستاد عتبات دانشگاهیان نمایند . 

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  حسن مقدم :

باعرض سلام وخسته نباشید. اینجانب برای تاریخ دوم اسفند95درقرعه کشی اسمم در اومده,خواستم بدونم امکان تغییرش هست؟میتونم یکی دو دوره عقب تر بندازمش یانه؟ ممنون

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید
  آتنا :

با سلام و عرض ادب. اگر کسی مدارک رو کامل نداشته باشد می تواند از ستاد استانی برای تهیه مدرک وقت بگیرد؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است