اعلام شرایط زائرین ذخیره و متقاضیانی که در قرعه کشی انتخاب نشدند

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ ۲۰:۱۶:۱۸

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:زائرینی که نامشان به عنوان زائر اصلی و ذخیره در نیامده می توانند در سامانه تمایل خود را برای اعزام در تاریخ های دیگر در صورت انصراف پذیرفته  اعلام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن بیان توضیحاتی در خصوص وضعیت زائرین ذخیره گفت: تعدادی از پذیرفته شدگان دانشگاهی باتوجه به شرایط تحصیلی و مالی نمی توانند به عتبات اعزام شوند، بنابراین احتمال اعزام زائرین ذخیره هم وجود دارد و این امید را به زائرین ذخیره می دهیم که ان شاءالله تعداد قابل توجهی که شرایطشان مهیا باشد و مدارک را کامل تحویل دهند را در صورت انصراف زائرین اصلی به عتبات اعزام نمائیم و در صورتی که امکان اعزام در آن تاریخ نباشد، سعی می شود در کاروان های دیگر اعزام شوند.

زارع ادامه داد:زائرینی که نامشان به عنوان زائر اصلی و ذخیره در نیامده می توانند در سامانه ثبت نام عتبات، تمایل خود را برای اعزام در تاریخ های دیگر در صورت ایجاد ظرفیت جدید و یا انصراف پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره اعلام کنند و یا در دوره های بعدی عتبات که در ماه های آینده به صورت گسترده اطلاع رسانی خواهد شد، مجددا ثبت نام کنند.

زارع در خصوص سهمیه عتبات نکاتی را بیان کرد و گفت: ما در ایام امتحانات دانشگاهی کاروان اعزام نمی کنیم و دلیل اصلی اینکه عتبات به صورت دوره ای برگزار می شود، توجه به تاریخ هایی است که زائرین دانشگاهی بتوانند به عتبات اعزام شوند. همچنین تفاهم نامه ای با بانک ملت برنامه ریزی شده تا زائرین بتوانند از وام استفاده کنند. جمعا در دوره شانزدهم 16 هزار نفر به عتبات اعزام می شوند.

وی در خصوص وام عتبات نیز گفت: برای گرفتن وام باید دستورالعمل از بانک به شعب ارسال شود که خبر آن متعاقبا از سایت لبیک اطلاع رسانی می شود. بنابراین زائرین تا قبل از ابلاغ دستورالعمل از مراجعه به شعب خودداری نمایند.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  ساناز :

با عرض سلام لطفا امکان ویرایش اطلاعات ثبتامی بخصوص شماره همراه را ایجاد کنید.. چون طلاع رسانی از طریق پیامک است و من شماره را باید اصلاح کنم...

  لبیک : باسلام پیگیری می شود
  زهره :

سلام من اسمم در نیامده هیچ راه دیگری نیس؟ خیلی دلم می خواست که برم جریان این مسابقه چیه؟

  لبیک : باسلام به زودی اطلاع رسانی می کنیم
  بهمن کاوسی نژاد :

با سلام با توجه به اینکه بعنوان زائر ذخیره انتخاب شدم بفرمایید چه وقتی مشخص میشه که ماهم اعزام میشیم?و همچنین با توجه به اینکه پاسپورت آماده است آیا باید کار خاصی انجام بدیم.ممنون از راهنماهای خوبتون

  لبیک : باسلام مدارک خود را کامل تحویل ستاد دهید و منتظر اطلاع رسانی ستاد باشید
  مهسا :

تو رو خدا کاری کنید امکان ثبت نام باشه یعنی یه فرصت دیگه برای ثبت نام اونهایی که اصلا از ابتدا ثبت نام نکردن قرار بدین واقعادوره بعدی ثبت نام تابستون هست خیلی دیره

  لبیک : باسلام ثبت نام این مرحله به اتمام رسیده است برای دوره های بعدی باید اقدام کنید
  f :

سلام ببخشید ذخیره ها هم الان باید مدارک وببرن؟چون نه پیامی اومده ن تو سایت چیزی گفتن

  لبیک : باسلام ذخیره ها در صورت انصراف نفرات اصلی اعزام می شوند در هر شکل شما اگر مراحل ثبت نام را کامل کنید و مدارک را زودتر تحویل دهید شانس بیشتری در اعزام خواهید داشت. در دوره های قبل تعداد زیادی از ذخیره ها اعزام شدند.
  faezeh :

ببخشید الان ذخیره ها هم باید مدارکشونو تحویل بدن؟چون ب ما هیچ اطلاع رسانی نشده نه از طریق سایت نه پیامک

  لبیک : باسلام ذخیره ها در صورت انصراف نفرات اصلی اعزام می شوند در هر شکل شما اگر مراحل ثبت نام را کامل کنید و مدارک را زودتر تحویل دهید شانس بیشتری در اعزام خواهید داشت. در دوره های قبل تعداد زیادی از ذخیره ها اعزام شدند.
  لبیک یا حسین :

سلام، من به عنوان زایر ذخیره انتخاب شدم ثبت نام نهایی انجام داده ام در صورت ارسال مدارکم و پذیرفته شدنم در اعزام بهمن ماه آیا میتوانم از وام استفاده کنم، یعنی وقت گرفتن وام دارم. باتشکر

  لبیک : باسلام در خصوص وام به زودی اطلاع رسانی می کنیم همچنین تا دوماه بعد از سفر هم امکان گرفتن وام هست
  فاطمه سادات :

با سلام. من به عنوان زائر اصلی نخبگان برگزیده شده ام. آیا اعزام ما نیز با کاروان های دانشجویی و از استان خودمان صورت می گیرد؟ (استان محل تحصیل: قم) یا به صورت متمرکز از تهران اعزام می شویم؟ با تشکر

  لبیک : باسلام اعزام کاروان های قم هم از تهران است
  نیکرو :

باسلام.کسانی که به عنوان ذخیره پذیرفته شده اند ممکنه کلا اعزام نشن؟من بعنوان زائر ذخیره انتخاب شدم و خیلی نگرانم که اعزام نشم

  لبیک : باسلام اگر مدارک خود را زود و کامل تحویل دهید اعزام خواهید شد
  خداجویان :

سلام، من روز اول اعلام نتایج جزء نفرات اصلی برنده شدم ولی امروز که مجدد سایت رو چک کردم اسمم حذف شده بود. با شماره های داخل سایت هم تماس گرفتم ولی هنوز اتفاقی نیفتاده، چه باید بکنم؟

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  سجاد کمیزی :

باسلام.من ثبت نام نهایی کردم.عکس هم اسکن کردم ولی موقع پرینت اطلاعات عکسم چاپ نمیشه.کدوم قسمت باید برم؟

  لبیک : باسلام ضروری نیست
  امیر حسین فلاح :

با سلام بعد از اعلام نتایج من جزو ذخیره ها انتخاب شده ام ولی داخل پروفایل زده زائر اصلی ... بالاخره من جزو کدام دسته ام؟

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  الف :

سلام اسم من نه جز زائر های اصلی بود نه ذخیره اما تو صفحه که زده بود در صورت انصراف زائر های اصلی و ذخیره تمایل دارید در تاریخ های دیگه اعزام بشید من گزینه ی بله رو زدم می خواستم ببینم تا حالا بوده کسی اسمش در نیومده باشه و بره احتمال داره که کسی انجوری اعزام بشه؟

  لبیک : باسلام اگر انصرافی باشد اطلاع رسانی می کنیم
  زائر ذخیره :

سلام ذخیره ها هم باید تهعد محضری باید تحویل بند ؟ اخه شرایط تعهد محضری این هست که اگه فرم رو تحویل بدی و بعد اعزام به سفر نشی . اون موقع تا یک سال ممنونع الخروج میشی برای سفر های بعدی دانشجو الان ما ذخیره ها هم باید فرم تعهد محضری رو کامل کنیم و تحویل نهاد عنبات استان بدیم ؟

  لبیک : باسلام بله باید مراحل را انجام دهید
  زمانی :

سلام .من پارسال از وام استفاده کردم و هنوز قسط هاش تموم نشده آیا این دوره هم میتونم از وام استفاده کنم؟

  لبیک : باسلام باید وام قبلی را تسویه کنید
  رشیدی :

با سلام. میخواستم ببینم این وام چجوریه. با نرخ بهره چند درصد؟ چجوری باید برگردونیم طی چند قسط؟

  لبیک : باسلام در اقساط 18 ماهه است و قرض الحسنه
  نوری :

با سلام.در مورد فصل امتحانات عرض کنم خیلی دانشجویان امتحان ندارند و درحال نوشتن رساله و پایان نامه هستند.بنظرم این افراد رو میشه در فصل امتحنات به زیارت برد.

  محمد :

سلام و خسته نباشید ما تو یه مسابقه ای ویژه ولادت پیامبر که از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی شده بود شرکت کرده بودیم که سوال مسابقه هم این بود که نام حضرت محمد چندبار در قران امده.خواستم بدونم که زمان قرعه کشی اون کی هستش؟؟؟؟ ایا ممکنه مثل دوره قبل جایزه سهمیه عتبات باشه؟؟؟؟؟؟؟؟ چون در دوره قبل یک مسابقه ویژه ولادت امام حسن برگزار شده بود در ماه رمضان.

  لبیک : باسلام اطلاع رسانی خواهد شد
  دلتنگ حسین :

ببخشید من موقع ثبت نام نام خانوادگیمو اشتباه به جای حمزه ، ی گذاشتم الان زائر ذخیره شدم این مسئله مشکلی برام پیش میاره؟؟؟چه جوری میتونم ویرایش کنم؟؟؟؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  مریم :

به خدا دیگه از استرس مردیم کاش زودتر معلوم بشه که ذخیره ها هم میرن یا نه ما ذخیره ها الان واقعا تو برزخیم ایشالا قسمت همه بشه این سفر و کسی جا نمونه از این سفر معنوی

  لبیک : باسلام ذخیره ها در صورت انصراف نفرات اصلی اعزام می شوند در هر شکل شما اگر مراحل ثبت نام را کامل کنید و مدارک را زودتر تحویل دهید شانس بیشتری در اعزام خواهید داشت. در دوره های قبل تعداد زیادی از ذخیره ها اعزام شدند.
  فرهمند :

سلام چطور اینکار رو انجام بدم من نه اصلی بودم نه ذخیره "زائرینی که نامشان به عنوان زائر اصلی و ذخیره در نیامده می توانند در سامانه ثبت نام عتبات، تمایل خود را برای اعزام در تاریخ های دیگر در صورت ایجاد ظرفیت جدید و یا انصراف پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره اعلام کنند"

  لبیک : باسلام به سامانه اعلام نتایج قرعه کشی وارد شوید .یکی از گزینه ها این مورد است می توانید درخواست خود را آن جا ثبت کنید
  عاطفه مددالهی :

باسلام..از همون روز قرعه کشی که اعلام شد اسم من تو سایت اومده بود ولی پیامی واسم نیومده.بعنوان ذخیره هستم خواستم بیشتر در جریان باشم

  لبیک : باسلام ذخیره ها در صورت انصراف نفرات اصلی اعزام می شوند در هر شکل شما اگر مراحل ثبت نام را کامل کنید و مدارک را زودتر تحویل دهید شانس بیشتری در اعزام خواهید داشت. در دوره های قبل تعداد زیادی از ذخیره ها اعزام شدند.