اطلاعیه شماره ۳ شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ ۱۶:۱۵:۴۲

پیرو اطلاعیه های قبلی شورا؛به اطلاع کلیه زائرین پذیرفته شده می رساند مدارک لازم جهت تشکیل پرونده به شرح ذیل می باشد.


پیرو اطلاعیه های قبلی شورا؛به اطلاع کلیه زائرین پذیرفته شده می رساند مدارک لازم جهت تشکیل پرونده به شرح ذیل می باشد:1-اصل گذرنامه با اعتبار حداقل6 ماه از تاریخ اعزام (زائرین مذکر دارای معافیت تحصیلی طبق ضوابط مشخص شده در دفترچه راهنما زائر اقدام نمایند) 2-دو قطعه عکس 3*2ترجیحا مشابه عکس گذرنامه برای هر نفر3-گواهی اشتغال به تحصیل یا کپی کارت دانشجوئی با اعتبار کافی-برای کارمندان و اساتید محترم کپی حکم کارگزینی .4-اصل شناسنامه و عقدنامه جهت رویت (ویژه متقاضیان اعزام به صورت متاهلی(5-فرم تعهدنامه محضری وِیژه افراد مذکری که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند(با توجه به بازه زمانی اعزام). تحویل مدارک: از شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8:00 لغایت 14:00 می باشد.


ارسال نظر

نظرات کاربران :

  علی عسگری :

اگر امکان دارد سایت عتبات دانشجویان همیشه باز وثبت نام دانشجویان ازاد واعزام انها هرماه باشد.