مهلت شرکت در سی و دومین مسابقه از نشریه زمزم تا ۱۵ آذر تمدید شد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ ۱۱:۳۱:۴۹

زمان شرکت در مسابقه کتابخوانی سی و دومین شماره از نشریه زمزم ویژه اساتید و دانشجویان پانزدهمین و شانزدهمین دوره تا ۱۵ آذر ماه تمدید شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، زمان شرکت در مسابقه کتابخوانی سی و دومین شماره از نشریه زمزم تا 15 آذر ماه تمدید شد.

اين شماره از نشريه بين دانشجويان و اساتيدي که در دوره های پانزدهم و شانزدهم به عتبات عالیات اعزام شده اند، توزيع شده است و بنا بر استقبال و درخواست علاقمندان مبنی بر شرکت در این مسابقه،زمان آن دو هفته تمدید می گردد.

زائرین عتبات دوره های پانزدهم و شانزدهم می توانند با ارسال پاسخنامه به همراه مشخصات به صورت اینترنتی در سایت لبیک www.labbayk.ir بخش مسابقات و یا پستی به نشانی قم،بلوار شهید صدوقی،خیابان حضرت ابوالفضل(ع) پلاک 38 و یا به ایمیلzamzam@labbayk.ir و یا از پاسخ نامه خود عکس گرفته آن را به آدرس تلگرامی@rahiyaneaseman بفرستند و از جوایزی همچون کمک هزینه و سهمیه سفر به عتبات،کمک هزینه مشهد مقدس و هدایای نفیس دیگر بهره مند شوند.

زائرین تا نیمه آذر سال 96 می توانند در این مسابقه شرکت کنند.همچنین زائرین سال های قبل نیز می توانند جهت اشتراک در این نشریه با شماره 32943775-025 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ نشریه زمزم تا یک سال بعد از تشرف زائرین دانشگاهی به عمره و عتبات برای ایشان ارسال می شود و بعد از آن دانشجویانی که علاقمند باشند می توانند جهت اشتراک با این نشریه،با شماره های مذکور تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است برای شرکت در مسابقه به صورت اینترنتی ابتدا عضو سایت لبیک شوید و سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز به صفحه مسابقات وارد شوید.

برای دریافت نشریه زمزم کلیک کنید

برای شرکت در مسابقه از اینجا وارد شوید.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  سحر روستایی :

سلام وقت بخیر هفته ی اخر خرداد به کربلا مشرف شدم ولی تا الان هیچ نشریه ای به دستم نرسیده

  لبیک : باسلام با شماره 32943775-025 تماس بگیرید