۳۰ آبان/ آخرین مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه هدایت

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۱۵:۳۸:۵۵

مهلت شرکت در مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان ۳۰ آبان به اتمام می‌رسد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان که از مرداد ماه آغاز شده، فردا 30 آبان ماه به پایان می رسد.

به گزارش لبیک، به منظور ثبت لحظات معنوی ثبت نام در عتبات دانشگاهیان تا پذیرفته شدن در قرعه کشی؛ اعزام و حضور در اعتاب مقدسه،ستاد از ابتدای اعزام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان مسابقه‌ای با عنوان "چراغ راه هدایت" را راه اندازی کرد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه با ارسال خاطرات و عکس‌های خود این امکان را دارند تا در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.همچنین بخش مسابقه کتابخوانی از کتب "هشت بهشت" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" طراحی شده است و به صورت اینترنتی در سامانه جامع عتبات در حال برگزاری است.

مهلت حضور در این مسابقه که از 16 مرداد ماه آغاز شده است، فردا سه شنبه 30 آبان ماه ، به اتمام می‌رسد.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به آدرس تلگرامی،ایمیل و یا از طریق پست ارسال نموده و از آخرین فرصت برای شرکت در آن استفاده کنند.

بر این اساس،کمک هزینه سفرهای زیارتی 1 میلیون تومانی،700 هزار تومانی و 500 هزار تومانی ، جوایزی است که به ترتیب برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده و هدایای فرهنگی برای سایر برندگان که به قید قرعه انتخاب خواهند شد، پیش بینی شده است.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  دانشجو :

سلام . وقتتون بخیر . نتایج چه روزی اعلام میشه؟

  لبیک : باسلام بعد از پایان زمان ثبت نام داوری آغاز خواهد شد و زمان اعلام نتایج هنوز مشخص نیست