زیارت مجازی ائمه اطهار(ع) در غرفه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ ۱۵:۵۴:۲۲


ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، امسال برای نخستین بار در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور خواهد یافت. پیش ثبت نام عتبات دانشگاهیان، نشست تخصصی و زیارت مجازی سه بعدی بخشی از برنامه های لبیک در نمایشگاه می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان امسال برای نخستین بار در بخش پایگاه های اینترنتی یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال حضور خواهد یافت و محصولات و تولیدات رسانه ای خود را در معرض نمایش قرار می دهد.
براساس این گزارش، ستاد، 10 نرم افزار موبایلی و ده ها نرم افزار کاربردی رایانه ای در موضوعات مختلف زیارت عمره و عتبات تولید کرده است و در این نمایشگاه ارائه خواهد داد.
پایگاه اطلاع رسانی لبیک به عنوان مرجع رسمی اخبار عمره و عتبات دانشگاهیان و همچنین سامانه جامع عتبات دانشگاهیان به عنوان بستر ثبت نام اینترنتی برای اعزام های عتبات دانشگاهیان نیز در این نمایشگاه ارائه می شود.
گفتنی است، هر خبر در پایگاه اطلاع رسانی لبیک حداقل دارای 200 بازدیدکننده است و این سایت در ماه دارای 200 هزار بازدیدکننده و در برخی از ایام خاص سال، بصورت ماهیانه دارای 500 هزار بازدیدکننده است.
همچنین در دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان نیز قریب 100 هزار نفر در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان برای زیارت ائمه اطهار(ع) در عراق ثبت نام کردند.

ارسال نظر